Leta i den här bloggen

tisdag 14 maj 2024

fruugo.com 9

 

Nyss fick jag, via fruugo.com, nedanstående mail från en av de säljare vars rullar inte levererats till mig. Tydligen har paketet fastnat i tullen men såvitt jag vet är det lagligt att föra in haspelrullar i Sverige. Möjligen/troligen är det så att säljaren inte skött tulldeklarationen? Verkar i så fall varken professionellt eller seriöst och faller naturligtvis tillbaka på fruugo.com som samarbetar med sådana säljare. Tydligen är, hur som helst, situationen att de rullar jag köpt faktiskt kommit fram till Sverige men säljaren nu vill att de ska fraktas åter till Kina. Vad är detta för idioti?



Hej!

Blueberry Universe har skickat ett meddelande till dig

Kära kunder

Hej, paketet kommer att inspekteras vid tullporten. När det har bekräftats att det har kvarhållits kommer vi att återbetala dig.

Vänliga hälsningar

Ovanstående meddelande översattes automatiskt från originalet

Dear customers

Hello, the package will be inspected at the customs gate. Once it is confirmed that it has been detained, we will refund you.

Sincerest regards

För att svara på detta meddelande klickar du bara på svarsknappen i din e-postapplikation.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar