Leta i den här bloggen

tisdag 21 maj 2024

fruugo.com 15

I min inkorg fann jag följande meddelande: 



Hej!

Dongguan Hengda Paper Packaging har skickat ett meddelande till dig

Kära vän, tack för ditt meddelande.

Jag är ledsen, logistikföretaget berättade för oss att ditt paket var förlorat, och vi har återbetalat det till dig. Välkommen tillbaka till vår butik för shopping igen. Jag önskar er all framgång och god hälsa.

Om du är nöjd med vår service, ge oss full poäng! Tack för förtroendet
Jag önskar dig ett lyckligt liv

Bila


Det här var det sista av alla de "fraktbekräftade" (påstått skickade) paket från en fruugosäljare som inte kom fram. En av säljarna - Shenyangaojiashangmaoyouxiangongsi, vars försändelse stoppades av tullen, påstår sig ju ha gjort ett nytt leveransförsök så det lär väl dröja ytterligare några veckor innan jag kan konstatera att exakt noll (0) % av fruugosäljarnas (påstådda) leveransförsök lyckas. Så, Bila och ni andra, ha ett bra liv men några poäng för varken ni, er service eller fruugo. Inte från den här surgubben i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar