Leta i den här bloggen

tisdag 1 oktober 2019

För ingenting, för kärleks skull

För ingenting, för kärleks skull sjöng Allan Edwall och även om hans till visa förklädda betraktelse avsåg något helt annat än sportfiske* så är det av just det skälet - för ingenting, för kärleks skull - jag fiskar och eftersom mitt bloggande är ett utflöde av samma intresse så är motiveringen för det densamma. Därför har jag inga annonser på min blogg. Det är vidare så att mitt bloggande sker när och om jag har lust och ibland blir det glesare mellan inläggen eller rentav längre uppehåll. Det får ni som (till min glädje och förvåning) följer bloggen ta. I september var ni fler än någonsin tidigare och räkneverket noterade över 3.600 sk sidvisningar (vad nu det är). 

*Textraden "den lilla fisken fångar vi men hajen får gå fri" passar dock in på åtminstone min "fiskelycka"...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar