Leta i den här bloggen

fredag 20 december 2019

Det drar ihop sig...

Nu är det dan före dan före dan för dan före dopparedan (om jag räknar rätt på ena handens fingrar...) och jag vet inte hur ni brukar göra, men själv brukar jag alltid försöka komma ut åtminstone några timmar för att kasta efter kustöring. Om vädret medger det blir det säkert något försök även under de sk mellandagarna men sedan är, helt plötsligt, fiskeåret 2019 slut. Dessbättre börjar då fiskeåret 2020 så det är ingenting att hänga läpp över.

Nyårskrönikor och nyårsföresatser är inte riktigt min likör och jag brukar undvika att sätta upp mål för mitt fiske (eftersom det ska vara avkoppling snarare än prestationsångest) men någon slags tillbakablick på det snart gångna året blir det säkert.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar