Leta i den här bloggen

fredag 21 september 2018

I väntan på Knud

Det slumpade sig så, att jag har två dagars jobb i Vänersborg. Den första dagen var i förrgår och den andra är på tisdag. Så jag beslöt mig för att stanna här under mellantiden. Tanken var att kanske fiska litet. Ta UL-spöt och dra till kusten för att se om man kan hitta någon makrill. Eller fiska i Vänern. Men igår blåste det småspik när jag tog en sväng västerut och nu väntar jag på stormen. Vi får se hur det blir. På söndag, kanske?

1 kommentar:

  1. Jo du får nog hålla i kepsen där du befinner dig! På min sida av Vättern ska det inte bli fullt ut så jäkligt, återstår att se. Får bli ostbågar och en god bok i kväll. I morgon så ska jag träffa gubbarna på Wadstena Fågelsta Jernväg, Sveriges äldsta bevarade smalspår. Jag försöker vara delaktig i bevarandet av vår historia, så gott det går.. Lycka till på söndag och på jobb. Simma lugnt. Håkan

    SvaraRadera