Leta i den här bloggen

torsdag 13 juni 2024

fruugo.com 16

I går kunde jag sätta en definitiv slutpunkt för mina försök att köpa några haspelrullar av märket Lurekiller Saltist via fruugo.com. Leverantören av de sista fyra leveransbekräftade rullarna meddelade då:

Unfortunately the product is out of stock.
 

Samma besked fick jag redan i april av några leverantörer som alltså inte påstod sig ha skickat några rullar och jag tror inte att någon enda av de leverantörer som bekräftat leverans skickat eller ens haft några rullar att skicka. Att varenda av det tjugotal rullar som leveransbekräftats kommit bort på vägen, fastnat i tullen och allt vad man skyllt på är inte ens i någon mån sannolikt.

fruugo.com har, i vanlig ordning, uttryckt att de är ledsna /sorry - Vi är hemskt ledsna för are so sorry for your besväret och du kan vara säker på att en fullständig återbetalning betalas ut automatisktmen vid det här laget kan de ta sina ursäkter och sitt deltagande och köra upp det någonstans där solen aldrig lyser!

Utifrån mina erfarenheter avråder jag bestämt från att beställa grejor via fruugo.com.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar