Hur mycket otur kan man ha? Jag börjar i alla fall få slut på kommentarer (andra än den att det börjar likna ett halvtidsjobb att hantera meddelandetrafiken rörande alla de leveranser från fruugo.com och deras säljare som inte kommer fram).Kolumnen för fullgjorda leveranser visar alltjämt en nolla och här är det meddelande jag fick för några minuter sedan.
Hej! |
|
Shenyangaojiashangmaoyouxiangongsi har skickat ett meddelande till dig |
Kära kund Vi är ledsna att behöva informera dig om att ditt paket har försvunnit av vår logistikavdelning. Vi förstår att detta är frustrerande och vi ber om ursäkt för besväret. Vi vill se till att du får ditt paket så snart som möjligt. Vill du att vi levererar paketet till dig igen? Meddela oss så gör vi vårt bästa för att lösa situationen. Tack för ditt tålamod och din förståelse. Med vänliga hälsningar,Ovanstående meddelande översattes automatiskt från originalet Dear customer, We're sorry to inform you that your package has been lost by our logistics department. We understand that this is frustrating and we apologize for the inconvenience. We want to make sure you receive your package as soon as possible. Do you want us to re-deliver the package to you? Please let us know and we will do our best to resolve the situation. Thank you for your patience and understanding. Sincerely, För att svara på detta meddelande klickar du bara på svarsknappen i din e-postapplikation. |
|
|
edit 2024-05-14
Vid närmare eftertanke så har jag en kommentar: Inte beträffande någon enda av de leveranser jag fått sk fraktbekräftelse på har jag via spårningsfunktionen kunnat utläsa annat eller mera än att försändelsen lagts in i systemet. Det har således inte gätt att utläsa någonting som helst om hur leveransen fortskridit eller var paketet befunnit sig. Jag har trott att detta berott på att spårningssystemet är kass men kanske har det hela tiden visat exakt vad som hänt? Eller, kanske rättare, vad som inte hänt?
edit 2 2024-05-14
Om ovanstående antagande är riktigt lär inte heller de leveranser för vilka idag är sista leveransdag dyka upp och inte heller är senare leveranser fysiskt skickade utan endast inlagda i systemet... Det kanse helt enkelt inte är möjliogt att köpa lurekillerrullar via fruugo.com? Enkelt är det i alla fall inte, trots att fruugo på sin hemsida påstår att "Fruugo är en global marknadsplats som gör det enkelt att handla över gränserna!"
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar