Sidor

onsdag 15 maj 2024

fruugo.com 11

I går var sista dagen för leverans av ytterligare en beställning, via fruugo, av (4 st) Lurekiller haspelrullar. under hela leveranstiden (en månad) har ingenting annat eller mera kunnat utläsas av spårningsfunktionen än att paketet lades in i systemet samtidigt som det påstods ha skickats men fram har det, oavsett vad som hänt eller inte hänt, inte kommit. Och jag är inte förvånad. Det kommer jag att bli först OM någon enda av de rullar jag beställt via fruugo, betalat och fått sk fraktbekräftelse på kommer hem till mig. Jag tror helt enkelt inte att några rullar skickats. Det är den enda rimliga förklaringen. Exakt varför man håller på med det här geschäftet är oklart men kanske är det tillräckligt många som inte begär återbetalning för att fruugo och/eller deras säljare ska göra sig en hacka? Eller så är sallt seriöst och ärligt och fruugo, deras säljare och kunder är bara helt osannolikt otursförföljda. Vad vet jag?

Men hoppet lär vara det sista som överger människan och jag har fortfarande två fraktbekräftade (men ospårbara) beställningar för vilka leveranstiden inte gått ut ännu så kanske jag ändå kommer att få en rulle till slut?


Fan tro´t...
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar